П’ять ознак, що пора пройти сервісне обслуговування годинників

Годинники, як і автомобіль, вимагають регулярного обслуговування. Якщо цього не робити вчасно, то аксесуар може зламатися і буде потрібен ремонт, який в залежності від проблеми за вартістю може бути порівнянний з покупкою нового годинника. Але як дізнатися, коли прийшов час? Що ж, ось п’ять ознак, які підкажуть вам, що пора пройти сервісне обслуговування годинників.

Деякі вважають сервісне обслуговування годинників надмірністю — це насправді не так, особливо коли справа стосується брендових дорогих аксесуарів. Щоб краще зрозуміти ситуацію, проведемо паралелі між роботою, дизайном і майстерністю годинника і автомобіля. Наприклад, як і у автомобіля, у годинника є двигун, тобто механізм. Стовбур бойової пружини можна порівняти з паливним баком автомобіля, корпус — з шасі і так далі. В обох випадках безліч дрібних окремих деталей об’єднуються, щоб створити машину з чистою механічної гармонією. Але на цьому подібність не закінчується. Як і в автомобілі або будь-якій машині з рухомими внутрішніми частинами, годинник теж потрібно обслуговувати. Хоча це правда, що якісний годинник створений для того, щоб служити вам все життя, однак на наших зап’ястях вони зазнають неабияку деформацію. Якщо ви носите годинник щодня, він схильний до впливу різних чинників: удари, дзенькіт, магнітні сили, бруд і контакт з водою, потом. І з часом обов’язково відбувається знос, який вплине на роботу годинника. Ось п’ять явних ознак того, що пора відремонтувати ваш годинник.

Усередині корпусу годинника волога

Якщо ви помітили навіть найменшу вологу всередині корпусу годинника, вам необхідно якомога швидше звернутися в професійний сервісний центр або годинну майстерню. Як правило, протікання проявляється у вигляді конденсату під склом, і навіть найменша кількість вологи в вашому годиннику починає роз’їдати деталі і, отже, відбувається висихання мастила протягом буквально кількох годин.

У більшості випадків волога всередині годинника вказує на зношену прокладку. Якщо ви недавно відремонтували свій часовий аксесуар, це може означати, що він неправильно запечатаний. У будь-якому випадку, необхідно професійно оглянути годинник і усунути проблему, оскільки навіть одна крапля води може означати початок кінця вашого аксесуара.

Запам’ятайте! Якщо ви помітили навіть найменшу вологу всередині корпусу вашого годинника, вам необхідно якомога швидше звернутися в професійний сервісний центр.

Час йде неточно

Стандарти COSC (Офіційний Швейцарський інститут тестування хронометрів) диктують допуск від -4 до +6 секунд в день. Деякі компанії мають більш жорстку маржу, наприклад, Rolex зі стандартом + 2 / -2. Отже, якщо ваш годинник працює швидше або повільніше, ніж заданий рівень допуску, це достатня причина, щоб заглянути в найближчий сервісний центр.

Є кілька причин, за якими годинник втрачає або прискорює час:

  • намагнічування механізму годинника;
  • мастило висихає і потребує оновлення;
  • деякі деталі зношені або постраждали від удару.

Запам’ятайте! Якщо ваш годинник працює швидше або повільніше, ніж визначений рівень допуску, пора звернутися в сервісний центр.

Ви чуєте гуркіт всередині корпусу

Сотні крихітних деталей, які працюють в механічному годиннику, спроектовані і випробувані, щоб витримувати значну кількість атмосферних впливів. На жаль, іноді деталь може відлетіти при падінні або попаданні прямого удару по вашому годиннику. Це може проявлятися у вигляді деренчання щоразу, коли ви струшуєте годинник. Скористайтеся цим звуком як сигналом тривоги, щоб піти в сервісний центр і вирішити цю проблему.

Запам’ятайте! Якщо ви чуєте деренчання усередині годинника, це може означати, що якийсь компонент механізму був вибитий з свого місця.

Заводна головка здається жорсткою або розхитаною

Заводна головка або, в деяких випадках, штовхач — єдиний реальний зв’язок з рухомим всередині механізмом. Однак з часом ви можете виявити, що заводна головка стала жорсткою або розхитаною, що ускладнює установку часу і дати. Це може означати, що стрижень, який знаходиться всередині механізму, застряг або зламався.

Відсутність зв’язку між заводною головкою і механізмом є серйозною проблемою, і вам слід подумати про ремонт та обслуговування вашого годинника, якщо це станеться. Вільна заводна головка також може означати, що заводна пружина зламалася через випадковий надмірний завод, що більш імовірно в годиннику з ручним заводом.

Запам’ятайте! Відсутність зв’язку між заводною головкою і механізмом означає, що ви не можете встановити дату або час, і це серйозна проблема, яку необхідно виправити якомога швидше.

Секундна стрілка перескакує (в кварцових годинниках)

Якщо у вас є кварцовий годинник, а секундна стрілка замість того, щоб тікати кожну секунду, перескакує п’ятисекундний інтервали за один раз — це годинник, що повідомляє вас про низький рівень заряду батареї. Деякі кварцові годинники можуть визначати, коли напруга батареї падає нижче певного рівня, що вказує на те, що незабаром буде потрібна заміна. Батарейки недорогі, і їх необхідно негайно замінити, якщо годинник демонструє таку поведінку. Повністю розряджені батареї, залишені усередині кварцового годинника, можуть протекти і викликати серйозне пошкодження механізму, ремонт якого буде набагато дорожче.

Запам’ятайте! Якщо секундна стрілка кварцового годинника перескакує кожні п’ять секунд, а не кожну секунду, або показує якісь інші відхилення, це означає, що батарея розряджена.

Якщо ваш годинник демонструє будь-які з цих симптомів, ви завжди можете зайти в нашу годинну майстерню в Києві, щоб полагодити їх. Ми приймаємо замовлення на сервісне обслуговування і ремонт годинників по всій Україні. Зв’яжіться з нами за контактними телефонами або напишіть в онлайн-чат, щоб уточнити деталі. Щоб дізнатися більше про нашу годинникову майстерню, натисніть тут.